mgr Kinga Gorzynik
Pedagog specjalny, terapeuta pedagogiczny, terapeuta Integracji Sensorycznej, pedagog wczesnoszkolny i przedszkolny.
Pedagog przedszkolny i wczesnoszkolny
(SGGW-Wydział Nauk Humanistycznych)
Dyplomowany terapeuta integracji sensorycznej SI
(PSTIS – Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej – I – II stopień)
Pedagog specjalny, specjalność: terapia pedagogiczna
(Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie)
Zainteresowania: problematyka zaburzeń integracji sensorycznej oraz ich znaczenie dla procesu uczenia się i rozwoju dziecka, zagadnienia związane z funkcjonowaniem dzieci z problemami w nauce: diagnozą oraz terapią, rozwijanie kompetencji poznawczych u dzieci młodszych.
Ukończone kursy i szkolenia:
Kurs I oraz II-go stopnia Terapeuty Integracji Sensorycznej
(organizator- PSTIS – Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej)
Ramowy plan terapii dla poszczególnych dysfunkcji procesów SI
(organizator- PSTIS – Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej)
Więź jako czynnik chroniący rozwój
(organizator-ITEM centrum psychologiczne)
Szkolenia Kwalifikacyjne:
Bateria Dyskalkulia 10/12; Bateria Metod Diagnozy Trudności Szkolnych 7/9 i 10/12
(organizator:, PTPiP-Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych)
Bateria testów Fonologicznych, Bateria Testów czytania
(organizator-WCIES- Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno- Społecznych i Szkoleń)